پروين: دنبال پست و مقام نيستم
 
اخبار و مطالب جدید و جالب



  

 

 

 

علی پرورین گفت: ابتدا جا دارد از تمام افراد فوتبالی قرمز و آبی و مسئولان فدراسیون و بازیکنان خوب فوتبال ایران تشکر ویژه‌ای داشته باشم که در مراسم ختم یکی از اقوامم مرا تنها نگذاشتند، دستشان درد نکند و این نشان می‌دهد هنوز احترام به پیشکسوت و جوانمردی در فوتبال ما وجود دارد.

وی در پاسخ سؤالی که چرا پرسپولیس در بازی برابر فجر سپاسی شکست بدی را در ورزشگاه آزادی پذیرفت، گفت: فوتبال همین است و بالا و پایین دارد. حس می‌کنم پس از دربی کمی بچه‌ها مغرور شدند و باید به هر صورتی که شده از این شرایط خارج شوند. همین موضوع باعث شد که در مقابل فجر سپاسی دقایقی از بازی را از دست بدهند و شکست تلخی را بیاورند.

وی افزود: با این نتیجه کمی کار برای پرسپولیس برای کسب سهمیه سخت شد اما فوتبال است و نمی‌شود آن را پیش‌بینی کرد. امکان دارد هر اتفاقی بیافتد. خدا کند پرسپولیس بتواند به هدفش برسد.

پروین در پاسخ سؤالی که گفته می‌شود شما کمتر به تمرین پرسپولیس می‌روید نیز گفت: این چه حرفی است می‌زنید! هر موقع دنیزلی بخواهد به تمرین می‌روم و به او مشاوره می‌دهم و در خلوت با هم حرف می‌زنیم. انشالله آقای دنیزلی فصل آینده بتواند پرسپولیس واقعی را به نمایش بگذارد.

وی همچنین در پاسخ سؤالی که پست اصلی شما در پرسپولیس چیست، عنوان کرد: من به عنوان یک برادر بزرگ‌تر به پرسپولیس کمک می‌کنم. ما دنبال پست و مقام نیستیم، می‌خواهیم به پرسپولیس کمک کنیم و این بنده خدا آقای رویانیان همیشه به من لطف دارد و برای من پست‌های مختلفی را می‌زند که به من لطف دارد، ولی ما فقط می‌خواهیم به پرسپولیس کمک کنیم تا بتواند موفق شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب